10 juli 2015

Thaibuffe på Loutus i Halmstad

I går (torsdag) regnade det och blåste på tvären här. Temperaturen var så där 13-14 grader. I pausen mellan fotbollsskolan och pojkarnas träningar åkte vi i till Halmstad. Vi gick och åt en fantastisk lunchbuffé på Brogatan, sushi och olika thairätter. Gott! Rekommenderas. 



Efter det körde vi Sandra till stationen. Nu är det bara jag och pojkarna igen tills mannen kommer efter jobbet på fredag. Vi saknar honom!

Det fortsatte att regna så jag pysslade med mina foto i mitt project life album och pojkarna mixade musik och lyssnade på ljudbok. Mysigt.


På kvällen var det sport-galan här som vi gick på. Sedan grillade vi korv. Adam går på sommarpuls (tonårträff) varje kväll sent men Josef och jag la oss ganska tidigt.

I dag fredag var det avslutning på fotbollsskolan, som Josef gått på den här veckan, i Trönninge. Kul. Det var turnering och han var nöjd. Hans lag kom  
på femteplats av sex :)


Vi har en fin glasskiosk här på Gullbrannagården där de säljer väldigt god mjukglass och SIA glass. Vi provar nya smaker nästan varje dag. Idag provade jag Mintkola (laktosfri) och den var supergod. Josef provade skogsbär och den var också god. Annars älskar barnen Brownieglassen. 

I dag hade vi underbart soligt igen!! Men blåsigt. Allt är bättre än regn på tvären.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar