8 juli 2015

Sprungit

Lycka! Hela familjen (den del av familjen som är här) har sprungit Gullbrannaloppet i onsdagskväll. Precis när ösregnet och stormen på tvären kom. Jag är så stolt över mina barn och faktiskt över mig själv med. Jag kunde inte gå utan att halta för ett år sedan och jag har inte kunnat jogga på 20 år. Även att jag kom sist så är jag glad. Utan peppning av min dottern Zandra som sprang sist med mig hade det inte gått. Tänk vad viktminskning kan göra för utslitna knän!!! 

Så här såg jag ut förra året när jag tittade på loppet och bild två är hur jag såg ut precis efter loppet i år.


Jag fick så mycket positiv feedback på Facebook att jag nästan skäms. Det var bara ett kort lopp och jag var nog sist i mål. Lyckan handlar inte om att vara smal utan om att inte ha ont.

Jag skulle kunna skriva om baksidan och om människor.... Men låter bli

2 kommentarer:

  1. Maria!
    var STOLT över din resa och att du mår så bra! därför du får kommentarer, inte pga idealet.

    spelar ingen roll hur kort /långt loppet va, utan att du gjorde det ☺att du kommit dit är ju ett bevis på att du är på rätt väg. lycka över att man kan göra saker man fått stå över pga smärta...är stärkande ☺
    önskar jag kunde springa.. men får hålla mig till mjukare träning för kroppen som tex vattengympa.
    kramkram må gott på campingen !

    SvaraRadera
  2. Du är grymt duktig! Vilken resa!
    Kram

    SvaraRadera