13 juli 2015

Söndag

Åh vad härligt att umgås med familj och vänner. Att få vakna och fortsätta umgås. Vi åt en god frukost på deras fina uteplats. Solen tittade fram och det var ganska varmt. 







Måns, Helene och Amanda kom förbi i deras nya bil en Plymouth från 1949. Så fin den var. 

Vi fikade och gick en sväng och tittade på lägenheten som min andra brorson Axel och hans tjej Tova ska flytta till. Den håller på att byggas och är klar i september.

Sedan grillade vi igen och åt mandeltårta till efterätt. Gott! Sen var det dags att åka hem. Ett fantastiskt roligt dygn med min kära bror, svägerska och vänner.  

Heléne, Malin och jag har planerat för vår New York resa :) Yihoo så kul!!! 

     Jag och mina fina svägerska Malin

Mannen, jag och sönerna var tillbaka i Gullbranna vid kl 19. Då lyssnade vi på ett samtal mellan Daniel Grahn och Peter Örn som handlade mycket om liv och död. Så intressant.

Efter det återvände mannen hem till Jönköping för att jobba en vecka och Adam åkte med för han ska till sin pappa.

Nu är det bara jag och Josef kvar här. Lite tomt men ändå skönt att vara här. Jag avslutade kvällen med kvällsandakt kl 22 i kyrkan. Nytt gårdsgäng som verkade bra. 

I morgon är det redan v 29. Tre veckor ledigt har jag kvar.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar