31 juli 2015

Hemma!


Hem ljuva hem....lämnade husvagnen i går kväll. Det var lite skönt att komna hem men bara lite. För mig betyder det att sommaren är slut... Eller kommer VÄRMEN i augusti? Jag hoppas på det trots att jag börjar jobba på måndag. 

Sova i våra egna sängar var skönt i alla fall.....



Även om husvagnens säng är jätteskön:

Sonen och jag har tränat idag och det var helt gudomligt skönt. Ett riktigt hårt gympass med 30 min cykel, 10 min löpning, 10 min stepp, 10 min rodd och så arm, ben, magmaskiner.

Jag är så mycket starkare än för ett år sedan. Då kunde jag inte gå ner för trappan utan att åka på ledstången. Sen vet jag att jag orkar två gympapass i rad och det ger självförtroende att våga ta ut sig.

Efter träningen blev det tacos och lite pannkakor.




Nu har jag vilat färdigt på soffan och ska packa för helgens tripp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar