6 juli 2015

Gullbrannafestivalen

Vilken festival det var i år!! Rekordförsäljning av biljetter och rekordsommarvärme. Helt underbart! Jag har hört så mycket bra artister.

En har jag aldrig hört innan. Philippa Hanna, från England. Så bra! Hon går i ett i Iphonen nu. 

Det är det som är så roligt med Gullbrannafestivalen att man hittar ny musik. Jag har också hört Lasse Hallström, Jojje Wadenius, Freda, Jerusalem, Kirk Franklin och Simen Thelander mfl. 

Det mest otippade var att jag gick på Outtrigger med min dotter Emma. Kul!

Nu har mannen åkt hem och jobbat och min vuxna dotter Emma åkte hem till Göteborg ikväll. Saknade vuxet sällskap... Men ikväll satt Adam med mig i förtältet och pratade och mixade musik medan de levande ljusen brann. Så mysigt! 

I morgon kväll kommer vuxna dottern Sandra hit. Så roligt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar