14 juli 2015

Göteborg Lotta på Liseberg

I går åkte vi till Göteborg. Först hem till Emmas hus för att parkera bilen några dagar och sedan tog vi buss+spårvagn till Liseberg.

När vi kom fram började vi med att äta på "Plättlaggets" takterrass tillsammans med Emma.

Efter en hel del åkande satte vi oss på våra sittplatser jag bokat för att se Lotta på Liseberg i direktsändning. Så roligt! Hon är superproffsig verkligen. Sen var det kul att Samir och Viktor var med i programmet. Jag fick sjunga i micken med Lotta en gång och med Viktor en gång. Tur för mig att det inte var kameran som gick ut i sändning, för jag sjöng både fel och falskt.

I dag på förmiddagen har både jag och dottern bokat 2 biljetter var till nästa veckas Lotta på Liseberg men då är det 4 vänner som ska få dem.





Efter Lotta åkte vi lite till och vi avslutade med Flumride. Så klockan var nästan midnatt när vi kom "hem" dygnsura efter båtturen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar