25 juli 2015

Ett dygn hemma...


Så har jag varit hemma i Jönköping ett dygn. Jag hann med mycket. På torsdagen när jag kom hem åt jag en sen lunch på restaurang med mannen. Sedan tränade jag. Härligt. Sedan gick mannen, jag och Sandra till "Hasse på sjökanten". Solen sken :) Vi lyssnade på Matilda Modigh som spelade och sjöng. Så begåvad är hon! Hon är dotter till min vän Malin som dog så plötsligt. Så lik sin mamma som hon såg ut i gymnasiet när vi var ute och dansade och sjöng en massa. Sorgligt. Det var en stand up komiker efter, Stefan, så vi fick skratta med.

Efter Hasse på sjökanten åt vi jordgubbar hemma. I fredags morse tränade jag och sedan åt jag lunch med Åsa på Rose garden. Så roligt att ses! Och riktigt god mat var det där.

Jag hann med att tvätta/ torka fem maskiner tvätt hemma också.

I går eftermiddag kom jag tillbaka hit till Gullbranna. Det var strålade sol och Emma och pojkarna satt och spelade kort.

Sedan grillade Emma. Det gäller att passa på innan det stora ösregnsovädret kommer.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar