8 juni 2015

Stressar inte

Jag trodde denna veckan, innan dotterns student på fredag, skulle vara stressig men det verkar den inte bli. Jag och min före detta man har valt att ha studentfirandet på en restaurang, på en väldigt vacker plats, i stan. Vi har ett eget privatrum för vår student och våra gäster. Det blir buffé och god efterätt. Det blir bra! Det gör också att man inte behöver stressa och fixa hemma. Inte stöda, baka och fixa mat. Det känns riktigt skönt. Trodde jag skulle tycka det var tråkigt.

I kväll var jag med den blivande studenten och köpte platta vita skor hon kan ha på nattens fest, vita cykelbyxor hon kan ha under klänningen och vita jeans till kvällen. Vit studentklänning och HÖGA skor har hon köpt innan. 

Så jobbigt det är med klädaffärer. Jag blev kallsvettig, yr och hyperventilerade nästan inne på HM. Jag vet precis varför jag köper alla mina kläder på homeparty eller på nätet. Älskar House of Lola

Nu är det bara lösögonfransar kvar som hon ska köpa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar