26 juni 2015

Sol och...

Sol och lite varmare idag. Oj vad mycket det gör för välbefinnandet, även om det "bara väder".

I går frös jag. Idag cyklade jag i sol och köpte frukostfrallor i den lilla butiken. Nästa vecka behöver jag inte ens det för då kommer "frallvagnen" utanför förtältet.

Tonårssonen var på Sommarpuls till sena natten igår så han sov till kl 12. Lillsonen var på barnmöte och efter det körövning så jag fick flera timmars egen tid. Jag valde att plocka fram miniskrivaren (Canon Selphy C910) och pysselsakerna.
Kul! Satt ute i solen.

Sedan blev det grillunch och läsning på gräsmattan. Nu ska vi in till Halmstad på äventyr.

Jag älskar detta enkla husvagnsliv. Compact living gör att man inte har massa saker att plocka med och inte mer att bekymra sig om än vad man ska grilla.

Dock skulle jag vilja ha en husvagn med golvvärme och en U-soffa efter de här kalla dagarna som varit. Lite större förtält skulle inte vara dumt heller. 

"Mycket vill ha mer" eller vad är det man säger!?













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar