22 juni 2015

Scrap booking

I dag har jag varit i en liten scrap booking butik i Lilla Tjärby. Roligt! Jag köpte 2 nya Project life album i grått läder.
Tant Scrappa heter butiken:


Det fanns allt möjligt. Kicka gärna i http://tantscrappa.se

Eftermiddagen i Gullbranna spelade mannen och jag kort med sönerna. Vi lärde dem plump. Det är riktigt skön ledighet att sitta ute och prata och spela kort. Vi köpte en fantastiskt god pizza i reastaurangen också. En med Grönsallad och färska tomater på, så gott!



Efter maten åkte jag hem till Jönköping. Mannen som har semester är kvar med sönerna. Jag ska se till att 2 av döttrarna  kommer iväg till Benidorm i Spanien imorn bitti. Om jag skulle vilja åka med? Ja verkligen!

Dottern hade en kompis hör ikväll och så tittade en vän till mig också förbi. Hon köpte 2 House of Lola klänningar av mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar