18 juni 2015

Mot nya äventyr...

Nu slutar jag snart på Kyrktuppens förskola. Jag ska bara ha semester också. Första augusti börjar jag i Jönköpings kommun igen. Jag börjar på Västra förskolan och det känns riktigt bra och spännande. Jag känner ett par som arbetar där och har gjort det ganska länge. 

Sorgligt att lämna förskolan där jag varit i 3,5 år.... Men eftersom mina söner gick där innan så har jag "hållit till" där sedan det öppnade för 9 år sedan. Jag känner mig färdig och redo för nya utmaningar. Som jag kommer sakna kollegorna och barnen. Men det är väldigt nära att gå förbi....

Tackpresent:



Älskar kopparpepparkvarnen som var i paketet.

Sofie och jag är själva hemma några dagar eftersom Mannen (som redan har semester) och pojkarna åkt till husvagnen. Vi passar på att äta sushi som de inte gillar. 

    


Italiensk glass från glassfabrikrn blev det också. Så god! 

Nu ska jag fixa det sista inför midsommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar