6 juni 2015

Fredagsbowling



I går var pojkarna och tre kompisar och spelade bowling. Riktigt kul! Mammorna tittade på den här gången. Det var faktiskt inte så viktigt vem som vann vilket är roligt att se. Är det mognad?


Josef har fått en lekstuga. Min vän och granne Christina ville inte ha lekstugan som stod på tomten när de flyttade in så vi fick den. Roligt! Jag ser det som ännu ett projekt att "pimpa". Josef tycker det är roligt men är egentligen nästan för stor. Eller? Jag ser mina framtida barnbarn leka i den :) jag lär väl få nått nångång. Mannens lilla söta dotterdotter kanske vill komma och leka i den.

Sofie är hundvakt åt "frallan" Frans. Hennes pappas sambos vuxna sons hund. Så söt. De kom förbi en stund och hon visade upp sitt nyfriserade hår inför studenten nästa fredag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar