24 juni 2015

Framme i paradiset

Nej jag är inte i Edens lustgård, bara nästan. Gullbrannagården är mitt semesterparadis. Ro och uppbyggnad för både kropp och själ. Jag anslöt till familjen, som redan var här, igår förmiddag. Full med grejer i bilen som vi hade glömt. Mannen och pojkarna åkte hit några dagar innan midsommar och har varit här sen dess.

Tur jag inte har skinnsäten..

I går när jag kom ner var det blåsigt och kallt. Vi spelade plump och Bluffstopp allihop.


Svenska jordgubbar och Noggerglass från GB en ny sommar favorit.

I går var det båtrace och pojkarna var med. En båt gick till semifinal men sen kom "vi" inte längre.


I dag på förmiddagen har Josef varit på barnmöte med de roliga figurerna:


Adam hade sovmorgon till kl 11:00 och jag var och lyssnade på Britta Hermansson. Det bygger upp mig att lyssna på kloka ord på semestern...

Håller på och sammanfattar ett inlägg om det.

Nu är klockan 12. Lillsonen har varit på barnkörsövning och jag och Adam ska ut och springa ihop, vi får se hur långt jag hänger med. 

SEMESTER!


1 kommentar:

  1. Hej

    Googlade lite och hamnade här!

    Är ute efter att hyra uppställd husvagn på gullbrannagården denna veckan! Tis-sön eller något åt det hållet.

    Något du kan hjälpa mig med? :-)

    Mvh Robert

    SvaraRadera