27 juni 2015

Att ge lite tillbaka


Fyra somrar i rad var jag ensamstående mamma med fyra barn. De fyra somrarna åkte vi på läger för just ensamstående. För mig och mina barn betydde det massor och vi minns det med glädje.

Nu är det dags för mig att ge lite tillbaka till någon annan. I kväll kryper ner och somnar trött, en erfarenhet rikare. I dag är första dagen som jag varit volontär/ledare på Singoallaläger för ensamstående föräldrar med barn. Det är ett läger här på Gullbrannagården anordnat av Pingstkyrkan i Jönköping. Vi är ca 85 st totalt. Många ensamstående mammor med barn som får några dagar på denna underbara plats, Gullbrannagården, vid havet. Jag ser fram emot ytterligare fyra givande dagar och jag hoppas att lägret ska göra avtryck.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar