3 juni 2015

5 år sen - 3/6-2010

Så här skrev jag för exakt 5 år sedan:

"Jag är verkligen sämst på att blogga just nu,,, skriver små trista inlägg ihop med en dålig mobilkamerabild. Ingen hit. Sen är det ju inte många som kommenterar och det förstår jag.

Men solen skriner och vi njuter :) I dag har jag varit ledig. Josef och jag åkte med Josefin & Alice och Linda & Oliver till Västersjön redan vid 9:30 Vi satt i solen och njöt och barnen grävde i sanden och hade hur kul som helst. Vi fikade i 2 omgångar. Susanne & Felix anslöt också efter en stund.

Vid 13 tiden åkte vi till IKEA och åt lunch. de hade supergoda KÅLDOLMAR och det var inte igår jag åt det. Josef åt köttbullar med potatismos. Gott vad det. Och till kaffe åt jag en vit princessbakelse för endast 5 kr.

Sen åkte vi ner till "frissan" Jag hade sån tur att vi träffade mannen som var på lunch utanför så han tog med sig Josef på restaurangen så jag fick klippa mig i fred.
Nu är jag lockig och fin tills i kväll. Alla mina kollegor och jag ska till Riddersberg och ha sommaravslutning. Det blir 3rättersmiddag. Så nu ska jag rota fram en sommarklänning. Vi har hög sommarvärme! En kanondag att vara LEDIG på!

ha en skön em/kväll!"

Tydligen var det första varma dagen 2/6 det året för 2/6-2010 såg det ut så här:


Så det finns hopp om en sommar i år med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar