25 apr. 2015

Helg!

Denna veckan gick fort. Det blir så när kvällarna är uppbokade. Igår kväll efter jobbet och fackutbildnung, på eftermiddagen, var det mer roligheter.



Jag och kollegorna på Kyrktuppen spelade bowling. Nattbowling på racketcentrum. Så kul! Jag var inte speciellt bra men så roligt. Dit ska jag ta familjen så fort som möjligt. 

Efter bowlingen grillade vi hemma hos en kollega och satt och åt i hennes uterum med världens utsikt över Vättern.

Jag åkte hem tidigt, innan efterätten t o m. Jag vaknade med huvudvärk och ont i kroppen/magen i går och det hängde i hela dagen. I natt har jag sovit usel och varit uppe flera gånger och tagit alvedon, vatten och ätit yoghurt. Jag har ingen feber och är inte sjuk bara ont i huvudet och trött.

Tur det är lördag :) men vi har ett inbokat program som måste fixas. Återkommer om det!

Sonen ska på körhelg i Värnamo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar