6 apr. 2015

Böcker

För mig är semester att hinna läsa. Läsa i fatt i min "attläsa-hög" med böcker jag samlar på mig under året.

Just nu håller jag på med Munken som sålde sin Ferrari av Robin Sharma. Bra! Det är en bok om personlig utveckling och tankens kraft.

Innan den läste jag Solviken av Annika Estassy. Den rekommenderar jag verkligen! En riktig feelgood bok. 

Vad har ni för boktips!?

De böcker jag läst i år är inte så många än. Det blir fler efter sommarsemestern.
Jag läser helst vanliga böcker för det går fortare. Men när jag promenerar själv och när jag tränar lyssnar jag på ljudböcker i Storytell där jag har abonnemang.

BÖCKER JAG LÄST 2015:
Munken som sålde sin Ferrari - Robin Sharma
Solviken - Annika Estassy
VÄXLA NER 77 sätt att leva bättre på mindre - Karin Lilja
Skuggpojken - Lucifer
Fem på nya äventyr - Enid Blyton
Du går aldrig ensam - Mari Ljungstedt
Fem på rymmarstråt - Enid Blyton
Fem på smugglarjakt - Enid Blyton 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar