14 nov. 2013

Saker att se fram emot...

Det är roligt när kalendern är fylld med skojiga saker. I helgen ska jag och min svägerska Malin ha vår årliga hotellhelg med shopping och tid att umgås. Underbart ! Vi åker redan direkt efter jobbet i morgon. Hon från Lund och jag från Jönköping. Återkommer om resmål!! ;)

Sedan nästa helg är det julbord, hotell och SPA, med ett trevligt tjejgäng från jobbet i Varberg! Undrar hur pigg man är efter julbordet i bubbelpoolen efter en veckas jobb. Kan bli fnittrigt har jag en känsla av.

------

Nått annat:
Istället för att se på TV och ligga slött i soffhörnet kan man pyssla :) om man gillar det såklart och det gör jag.

Just nu är det trekantiga tändsticksaskar i vintage stil jag producerar. Denna är mer färgglad:

Ha en bra dag alla!

Jag bloggar på min promenad mellan min parkerade och jobbet. En rutin jag fått in tydligen ;) Det funkar .....men blir en del stavfel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar