12 nov. 2013

Regn och kläder...

Regnet öser ner utanför fönstret och jag ska stax sova. I dag har det regnat mycket. I eftermiddags på jobbet var vi på lekplatsen i Friaredalen i ca 1,5 timme trots regn. Det är kul med vatten, bara man är rätt klädd :) 

Hemma rätt sent och jag lagade fläskkotlett samtidigt som jag lyssnade på läsläxa och Sofie pluggade spanska glosor i köket. Vardagslycka. Jag var så trött efter men det var bara att sätta fart och plocka i ordning någorlunda eftersom jag har House of Lola visning här i morgon.

Ska bli så roligt!

På tal om rätt klädd. Sofie tog på sig underställ och träningskläder och sprang en sväng :)

Dagens bild tisdag den 12/11-13

På tal om regn. Bilderna från Filipinerna är fruktansvärda! Vi som kan bidra med pengar till hjälp bör göra det.

 Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar