2 nov. 2013

November=Pyssel och höstmys

Dagens bilder 1 november:

NOVEMBER. Vad säger det Er? Regn och rusk säger det mig och det stämde under gårdagens 1 november. Men också tända ljus, pyssel och mysigt.

I hår hade jag inget planerat. Tänkte ha en hemmadag, medan regnet vräkte ner. Josef och jag läste och spelade spel. Vi pysslade och han gjorde en egen tändsticksask som han skulle ge din tjejkompis :) 

Fick ett sms om vi ville komma till Josefin och fika och det ville vi såklart! Jag lät Josef ta med pumpadräkten och piratkläderna efter som jag vet att Alice gillar att klä ut sig. Han gick inte runt och sa bus eller godis den 31/10 (då halloween är och inte fredagskvällen 1 nov som är alla helgonsafton!!! Då ringde 5 monster på vår dörr och tog hälften av MITT godis som mannen räckte fram) eftersom vi var i Månsarp den kvällen.
Vi fick gott fika och hann prata massor eftersom barnen lekte bra.

På kvällen hämtade vi pumpa tårtan som jag vann hos @wastgotabagarnjkpg på Instagram. Gilla dem! De är jättebra och billiga. Ligger på Kortebovägen.

En härlig första november!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar