11 nov. 2013

Falköpings maran

En mara kan vara en löpartävling men det kan också vara en scrapträff. I lördags var jag på en sådan träff. Trött efter 2 nätter med urusel sömn på grund av hostiga barn.

Men jag kom iväg med sällskap av Annika i bilen. En pysselvän, som även är förskollärare i kommunen, så det fanns mycket att diskutera på vägen till Falköping. 

Vilken träff! Vi var 98 st deltagare och ett antal som fixade med frukost lunch kvällsmat och fika. Hemlagat! Sen var det  två butiker där med, http://www.gummiapan.com och http://www.scrapfabriken.se. Det var scrapfabriken som ordnade träffen. Tack!!

Oj vad mycket fint jag fick se pysslas. Tavlor, vackra kort, ljus, lay outer och olika dekorerade askar mm mm.

Jag gjorde två tändsticksaskar och två mixed mediatavlor och ett kort. Jag tog bara bild på askarna det andra kommer i ett annat inlägg.

Lördag 9/11-13


Sent på kvällen kom jag hem efter en riktig heldag.

I går var det söndag. Vi var på möte i fjällstugan som handlade om "den sista tiden" Spämnande och utmanande. Efter det var mannens dotter, svärson och lilla dotter dotter hemma. Hon är 7 månader nu och helt underbart söt!

Senare på eftermiddagen var vi hos min pappa och firade honom och mannen på fars dag. God jordgubb/chokladtårta hade vi med oss.

Söndag 10/11-13:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar