22 aug. 2013

Underbar dag!

I dag slutade jag ganska tidigt. Det var 24 grader och sol när jag tog en kopp kaffe på altanen efter jobbet.


Sandra kom förbi och hon, jag och Josef åkte till Axamosjön. Det var så skönt där. Vi träffade en familj vi känner och Josef lekte kurragömma med två av deras flickor. Sedan badade han en stund. Det verkade varmt i vattnet :)


Det är fantastiskt med sensommar eftermiddagar men det blir snabbt kallt framåt kvällen. Och det blir fort mörkt på kvällarna. Det är nästan höst!?

En annan rolig sak som hör hösten till:
Den här låg i brevlådan och det var ju kul eftersom jag har "Grännakräftor" i frysen.


Nu ska jag sova. Jag är så trött på kvällarna. Har snart gjort min tredje arbetsvecka efter semestern.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar