1 aug. 2013

Solig dag

I dag har det varit en underbar dag! Båda pojkarna hade så roligt med sina kompisar här så de ville inte bada utan vara på campingen, Jag har suttit och läst idag, läst ut Häxjakten av Margit Sandemo.

En liten stund var det molnigt och då målade och limmade jag på en mixed media tavla.


Nån bra text att ha på? Förslag?

I dag var det båtrace. Sommarens sista för oss tror jag eftersom vi kommer bara vara här på helger nu. Josef tävlade med miniorbilen ;) som "vi" byggde.

Han vann sitt hit och kom sen trea i finalen. Han fick pris - en Gullbranna vattenflaska. Han var lika lycklig som om han vunnit.


Nu ska jag krypa ner och sova. Jag ska bara vänta in Adam som är på "sommarpuls".


Jag har varit på en härlig andakt med en massa lovsång. Åter igen känner jag: Utan dig Gud är jag inget <3 Så skönt att bara få lägga all min oro och min villrådighet hos dig. Jag kan sova gott med förvissningen att allt löser sig. Tack!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar