17 aug. 2013

Scrapbattle

Jag är med i en Europeisk scrap tävling med flera deltävlingar. Jag tävlar i:
* kort
* lay out
* mixed media

Jag har inga förväntningar på vinster utan det var ett sätt att komma igång och pyssla igen. Jag blev så besviken att jag inte kunde åka på nån scrap helg i sommar att jag helt kom av mig med pysslandet.

Här kan ni läsa om den: European scrap battle

Jag har anmält mig till 2 scrap helger i höst/vinter i alla fall. Haboscrappen och Falköpings scrapmara. Jag ser verkligen fram emot det!

I em/kväll har jag haft egen tid då namnen och lillsonen haft tid tillsammans utan mig. Jag har lyssnat på ljudbok: Mari Ljungstedt - den sista akten och så har jag pysslar massor.





Så kul att vara igång igen :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar