16 aug. 2013

Percy Jackson / Monsters universty

Jag har sett Percy Jackson och åskviggen på dvd nu två kvällar. Den är så bra. Handlar om Poseidon, Zeus och hades, alltså ren saga ;) Har du inte sett den så är den på tv 3 kl 21 ikväll :) Jag såg den igen eftersom Percy Jackson nr 2 har premiär nästa vecka och jag har lovat min dotter Zandra att se den då.


En tidig eftermiddag hade jag i veckan som gick. Då borde städat och tvättat! Men fånga dagen! Vi vet inget om i morn, så då såg jag och lillsonen Monsters University på bio. Monsters Inc 2 kan man också kalla den.

Den var riktigt rolig tyckte både jag och sonen!

I morgon kl 10.30 har vi fått GRATIS biljetter till Hokus Pokus Alfons Åberg. Vi ska gå och Josef ska ha med sig en tjej och en killkompis. Jag har med två tjejkompisar med barn också för vi fick 8 biljetter. Gratis är bra :)

Det handlar mycket om film nu.... Bio är kul men TV har jag nästan slutat se på. Jag läser hellre en bok, pysslar eller ser en film.

Ny fredagsmiddag med efterföljande ostbågar till man och son. TGIF!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar