5 aug. 2013

Hemma

Så var semestern slut för denna gången. Men husvagnen står kvar en månad till så vi får åka på helgerna...

I söndagsmorse åkte Adam till Alingsås på scoutläger. Han ska vara där till fredag eftermiddag.



I söndags var jag och Sofie hos min pappa och städade. Vi hade med oss jordgubbar också. Sen var vi ute och gick med honom i rullstolen för första gången. Set gick bra och han tyckte det var så skönt att komma ut. Vi gick till min mammas grav och fast det är snart 8 år sen hon dog blev jag så himla ledsen när vi stod där. Jag saknar henne!

När vi var på väg hem ringde min vän Kamilla och frågade om vi ville bada och grilla vid oset i Huskvarna. Det gjorde vi och min sista lediga sommardag badade jag faktiskt i Vättern :) Mannen och Josef som varit i myresjö på tävling anslöt också.

Kamilla och hennes man Addie hade besök av en vän som var en riktigt "grillexpert" och vi åt jättegott grillat!


Underbart med varma somnarkvällar och vi var där ända till 18:30 :)

I dag har jag jobbat och Josef har börjat på fritids igen. Det gick bra och kändes riktigt roligt.

Sötnosen:


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar