18 aug. 2013

Den femte årstiden

Har precis läst ut den femte årstiden av Mons Kallentoft. Den femte boken om polisen Malin Fors. Riktigt bra! Har laddat nästa bok i Storytel spelaren i min IPhone: Vattenänglar. Då kan jag lyssna på den när jag cyklar till och från jobbet och när jag är ute och går på rasten.

Det är bra med ljudböcker även om jag absolut föredrar att läsa själv, men det kan man ju inte göra när man kör eller går.


På tal om årstider ... I dag har det regnat mycket och trots 18 grader varmt har det inte lockat att vara ute. Jag är så glad åt vårt matrum som vi byggde ut från huset för ca 2 år sen. Det är ett uterum fast vinterbonat, 3 av väggarna är glas och taket släpper igenom ljus. Där kan man sitta och äta, pyssla eller läsa. Man är inne men det känns ändå som man är ute.


Idag har jag suttit där ute och pysslat med foto från Benidorm. Har också varit och hälsat på min pappa.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar