25 aug. 2013

2 härliga dagar

I går var jag och Josef med min kära vän Kamilla och hennes dotter Sarah på Astrid Lindgrens värld. Så roligt! Vilka bra skådespelarna de som arbetar där är!


I dag gav Josef bort sin trehjuling till storasyster Hannas lilla flicka Ella 4,5 månad.


De har precis flyttat till radhus på Kronheden i Barnarp. Lilla Ella sov hela tiden vi var där (trots att Josef var i hennes rum och smög)


Så fin är hon!!

I kväll har Adam och Sofie har kommit hem från sin pappa ikväll. Underbart, för jag har längtat så!

Ikväll har jag bakat en hallonpaj eftersom vi har "en Sofie" som fyller 17 år den 27/8. Min lilla flicka har blivit så stor :)

I morn jobbar jag 9-17 och sen ska jag äntligen få träffa min flicka Emma, som varit i Stockholm hela sommaren. Vi har väntat och längtat! Sandra kommer också hem, så i morn kväll är alla mina fem älskade barn hemma :)

Underbart!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar