22 juli 2013

Underbara kusiner :)




Jag är så glad att mina barn har kusiner och att de har roligt tillsammans. Min bror har tre barn och jag har fem de är mellan 6,5-23,5 och när vi än ses har de så roligt tillsammans. Jag är övertygade om att de kommer fortsätta ses och ha roligt när de är vuxna.

Vi vuxna har sett till att trots avståndet har de fått träffas. Inte svårt eftersom jag har den bästa svägerskan Malin, till höger på bilden.


(Mina barn ha kusiner på fädernas sida med med det är deras ansvar att hålla den kontakten igång)

I går hade vi en heldag tillsammans med min bror och hans familj, så trevligt! Min brors sista semester dag. Vi var på Källbybadet och för var även svägerskans bror med familj och några vänner. Josef och Sara hoppade från 5 meters. Modigt!

YouTube Video

Efter en härlig dag på badet åt vi middag tillsammans ute bland blommorna. Det blev en sen kväll och idag sov vi gott ända till kl 8:30.


Grilltillbehör i så fina tapasskålar som min svägerska köpte i Benidorm

I dag har vi haft en härlig dag vid havet på Gullbranna stand. Så varmt och skönt! Jag har badat idag också :)


I kväll gick vi tipspromenad här på campingen och sen åt vi våfflor. Gott!


Jag hade lovat Josef att spela pingis så det gjorde vi också en stund.

Mannen har börjat arbeta idag efter fem veckors ledighet - jag är väldigt glad att jag har två veckor ledigt till.

Sov gott!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar