20 juli 2013

Till och jag...




I dag blev det en riktigt härlig dag på stranden. Det var en stor händelse där i dag JAG BADADE I HAVET! Inte så märkvärdigt tycker en del, men ni som känner mig vet att jag varit här på västkusten många somrar utan att bada alls. Jag är en riktig badkruka som vill ha minst 25 grader! Utomlands och i bassänger badar jag ofta men i havet eller sjö, nej.




Jag och lillsonen åt frukost i husvagnen idag eftersom det redan (kl 9) var så varmt i förtältet. Han såg på sommarlovsmorgon samtidigt. (I bakgrunden ser ni våningsängen som pojkarna sover i)




När vi tankande visade termometern på bilen 34 grader.
Äntligen härlig sommarvärme även här i Sverige! Ändå hörde jag klagomål över värmen, både där på macken och här på campingen...

Är vi svenskar aldrig riktigt nöjda? Är det så att vi måste klaga på vädret? Jag gillar naturen och vädrets växlingar även om jag gärna skulle ha en enda lång sommar. Varför klaga på vädret? Det är som det är! Bara att göra det bästa av det....

Jag har fullt med djupa tankar och funderingar på mitt hjärta som jag vill skriva om. Får så mycket bra till mig här på Gullbrannagården som jag begrundar. Återkommer...
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar