16 juli 2013

SM-guld

Förra veckan när vi var i Göteborg var det för att mannen skulle spela SM i bangolf.

Han hade inte tränat eller tävlat på länge eftersom jag "tvingat" med honom till Spanien i nästan 3 veckor :) och lagom till SM blev han jätteförkyld. Förhoppningarna var inte så höga...

Och så vinner han!

SM-guld 2013 i Herrar OT till min man. Så duktig han är!


I helgen är det seriespel i Hässleholm ( tror jag det var ) Han åker direkt från Gullbranna på torsdag men vi stannar här och har det bra.

Just nu är en av mina bästa vänner och hennes familj här i hyrd husvagn. Roligt! I går kväll var vi och hörde Gladys del Pilar berätta om sitt liv. I söndags kväll var Marcus Birro här och pratade om sitt liv och sin tro. Det var så starkt! Jag var tårögd flera gånger. (Ovanligt var min dotters kommentar)


Ha en bra dag alla!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar