8 juli 2013

Härligt hemma :)

I dag har vi haft en härligt hemma dag. Jag har tvättat många maskiner tvätt och det är många kvar...

Vi var en sväng hos min pappa och det var roligt att träffa honom igen. Sedan handlade vi på Ica Maxi.

Eftersom vi firade (eller inte firade) midsommar i Spanien åt vi ingen sill. I dag köpte jag matjessill och färskpotatis. Så gott! Vi avslutade med Svenska jordgubbar.





I kväll hyrde vi film gratis film på Hemmakväll. De har en film gratis varje måndag :) men godiset var inte gratis....



Vi såg Arthur och julklappsrushen. Den var lite söt och båda pojkarna tyckte den var bra.

Nu ska jag fortsätta i min Anne Cleeves bok - Vita nätter.

Kan tipsa om senaste lästs bok: Betvingade av Simona Ahrnstedt en bra historisk lättläst roman.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar