27 juli 2013

Härliga dagar!




I torsdags hade vi en het och solig dag. Jag var på attarpsbadet med lillsonen och min dotter Sandra. Härligt! Min vän Josefin och hennes barn och mamma var också med. Vi hann avhandla våra utlandsresor och annat som hänt under semestern Sushilunch han vi med också.

På kvällen storhandlade mannen och jag på Ica maxi. Det ekade tomt i skåpen efter 5 veckor borta...så det var 5 fulla stora kassar och så klart avstämning. Med trots att summan vi handlat för var 2400 hade lillsonen scannat allt perfekt!

I går åskade det på morgonen och hade tydligen kommit skyfall (jag sov då). Ikea och Coop på A6 ficka stängt på grund av översvämningarna och sjukhuset hade också problem. Motorvägens ena fil var vattenfylld upp till betongräcket i mitten....


Lånad bild....

Här uppe på höjden strålade solen. Min svägerska från Lund kom och vi njöt av färska bär i solen.


Sällskap av både spiderman och Batman hade vi :)


Sen kom mina kära vänner Kamilla och Mia. Vi åt pastasallad och pratade. Kvällens mål var Gyllene tider!


Så bra och fantastiskt att låtarna sitter efter 25 år eller t o m 30 kanske. Jag var 12 år när jag började lyssna på GT.





Underbart väder och en kanon konsert! (Av översvämningarna märktes bara blött i gräset)


Mannen var så snäll och körde oss dit och hämtade så vi slapp tänka på parkering.....

Nu är härlig oplanerad lördag med min kära svägerska!

Jag fokuserar på det positiva - i dag är det ett år sen Malin dog och minnes annons är i tidningen. Fånga dagen! Vi vet inget om i morn....

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar