7 dec. 2012

Snö.!

De sista dagarna har vi fått snö, väldigt mycket snö! Varje morgon har det legat en dm på bilarna och sen har det snöat hela dagarna.


Josef på väg till skolan i snön..


I går morse sen snöade det mer hela dagen.


Grannens bil syns knappt och i gropen vid staketet står en liter mjölk som knappt sticker upp så djup är snön .

I eftermiddag har vi luciafest på mitt jobb. Och sen åket personalen direkt på julbord.

Jag har ätit ett julbord redan och jag är så glad att jag kan äta lagom nu mer. Man kan lämna lite på tallriken...

Nu ska jag duscha och klä nig varmt såg att termometern visade 15 minusgrader *bbrrr*

Ha en bra dag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Oj vad snö ni har!! Vi har @bara@ en dm men kallt
    Kramen / Anna

    SvaraRadera