29 dec. 2012

Ledigt

Två härliga lediga dagar har vi haft nu. I går vad det fantastikst vinter väder, 2 minus och sol.
Josef och jag var ute och provade skidorna och gick en lång promenad.




Efter det var vi nere hos pappa en sväng och sen åt vi lunch på stan med mannen som jobbade. Josef älskar chili thai och åt 2 stora portioner. Han hoppade där emot över efterrätt ;)

På eftermiddagen hann vi med lek med Josefs kompis Felix och jag fick fika av Susanne när jag hämtade. Mycket trevligt! Den sötaste bebisen som finns bor där, Leo. Tog en bild:


Söt!!!

I förrgår fikade vi hos Magdalena i Habo som jag lärde känna genom Linda. Vi pratade några timmar och det kändes verkligen som att Linda såg oss uppifrån himlen och att hon var glad över att vi pratade minnen om henne. Det är ofattbart att hon inte finns kvar här :(

Jag köpte slalompjäxor av Magdalena, till Josef. Nu har alla passande pjäxor och skidor i år med. Får bli en tur till backen snart :)

I går kväll var det fredag:



Nu sitter vi och äter frukost och sen ska vi göra någon roligfamilje aktivitet... Mulet och blött ute idag så det blir inte skridskor...

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hej Maria!

    Tack för en underbar blogg, jag läser den varje dag.
    Det som hände din vän Linda är så tragiskt! Jag kände inte Linda men visste vem hon var. Jag läste Lindas blogg. Man tänker på hur det är med hennes barn. Jag fick höra att hennes man ska bli pappa igen...
    Tack ännu en gång för din blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad roligt att du gillar att läsa :) Jag har ingen kontakt med lindas man men jag vet att han är förlovad och väntar barn i vår och att de köpt hus i Mullsjö.

      Kram Maria

      Radera