21 dec. 2012

Fyllt år...

I går fyllde jag år. 44 år. Kan vara mitt i livet om jag har tur..

Dagen började på bästa sätt: vaknade av att det viskades och slamrade utanför min dörr :) En trött man och tre trötta barn kom in och sjöng för mig. Underbart!


Fina egen tillverkade paket med t o m rim på.


Av mannen fick jag ett armband från Story.


Så fint !!


Av ena dottern fick jag 2 ljusstakar och massage olja med äppeldoft. Den andra dottern ät diplomerad massör och så bra på att knåda min stela rygg. Av henne fick jag två goda tesorter. Den ena, polkagris, har jag provat ikväll. Så god!


På jobbet sjöng barnen "Ja må hon leva" både på svenska och engelska för mig. Sötnosarna.


Jag fick en hyacint invirad i äkta gammalt gulnat notpapper.

Datorprogram från Adobe jag jag också fått.

Tack för alla grattis hälsningar!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar