16 dec. 2012

Blommor

Blommor är vackert och blommor gör mig glad :) Just nu har vi så fina blommor överallt. Blommor vi fått eftersom vi gift oss. Den översta fick vi av mitt jobb. Det är en snitt amaryllis. Jag gillar dem bättre bukett än i kruka.

Vi har fått många kort och hälsningar med. Av min vän Christina fick vi ett fint vitt Kosta Boda fat. Får fotografera det imorn.








Hyacinter doftar underbart! Vi fick den av vår basgrupp som var hemma i går kväll.

I dag har Josef haft simskoleavslutning, bröstsim 3 är avklarat. Vi ska inte gå nästa termin, det är så stressigt att få ihop och han simmar ju nu.


I kväll var vi och lyssnade på "min" kör Livslust JULKONSERT. Så bra!! Jag har haft en paus i höst och det var en glädje att bara få sitta och lyssna.


Nu ska jag sova. Är lite orolig för morgondagens läkarbesök men jag lägger det i Guds hand och släpper all oro... Sov gott!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar