29 dec. 2012

Bad och bio ...

I går hade vi tänkt att lillsonen skulle träna på skridskoåkningen igen men det var mulet och nån plusgrad. Ute var det glashalt (han kunde åkt på asfalten utanför huset)

Mannen och jag åkte till Rosenlundsbadet. Vi fick ett sms att familjen Eklund/Olsson var på väg dit och sällskap är alltid trevligt :)

Vi började med hoppbassängen och sen fick sexåringarna simma en längd i sportbassängen (50m) Man ska framhålla sina barn (eller !?!! ...men .... Josef verkligen inte bra på att simma, trots godkänd bröstsim 3, så vi ska åka och öva simning ofta denna terminen.











På kvällen hämtade jag Sofie och Adam vid sin pappa där de varit i fyra dagar. Oj vad jag längtat!!!

När man får barn tror man att man ska hand om dem jämt... Att vara utan dem 4 dygn av 10 är riktigt jobbigt. Plågsamt. Men det är nödvändigt för de har en bra pappa som klart vill vara med dem. Men nu är de hemma!!

Vi gick på Sune i Grekland. Den var rolig för 6-åringen, 10-åringen och 16-åringen och vuxna.





I dag blir det skridskor!!! Jag skickar mannen+tre barn till ishallen och stannar hemma och städar. Inte kul men nödvändigt... Och så ska jag packa inför nyårsfesten då vi ska sova över.

Ha en bra dag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Håller med om att det är en pina att vara utan sina barn :(
    Men när man får hem dem är det UNDERBART!!

    SvaraRadera