31 dec. 2012

2012 - LCHF

2011 gick jag ner 23 kg på 9 månader med LCHF kost. Jag började äta godis under julen och 2012 har jag inte ätit LCHF alls under perioder. Sockerberoendet har haft ett järngrepp om mig :(

7 kg har jag gått upp under 2012 var av 2,5 kg är nu under julen.

2013 är året jag ska gå ner minst 20 kg och få ordning på min träning igen. Jag vet att det går genom att äta minimalt med kolhydrater.

Jag har inte bestämt om jag ska träna på Atlantis eller Friskis än men någonstans ska jag lösa årskort.

Nån som vill hänga på? Med träning? Eller viktminskning?

För mig handlar det inte ett dugg om yta eller hur mina muskler ser ut. Det handlar om HÄLSA och hälsan är viktig och får kosta både tid och pengar .....

Att väga som jag gör är inte hälsosamt och det är inte bra för mina knän.

Detta är mitt löfte för 2013, enkelt och klokt men också förbaskat svårt!!!



Nu är jag redo för nyårsfesten i Skåne med glitter på naglarna :)

Gott nytt år !!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Jag hänger på!!!! Jag har i många omgångar försökt men nu är det dax. Jag vill leva länge då funkar inte min övervikt. jag länkar till din blogg!

    SvaraRadera
  2. Satsa på Atlantis! Då kan du även unna dig en välförtjänt relax då och då.

    Gott nytt år!

    SvaraRadera