11 feb. 2012

TIPS! Lindas insamling,,,

Jag har råkat krossa skärmen på min Iphone. inte så smart. Speciellt inte innan man ska iväg. Jag är extremt beroende av kart appen i morgon eftersom jag aldrig kört så långt innan.... Tur ett av mina barn har en Iphone att låna ut.

Det var inte krossa sin skärm jag skulle tipsa om UTAN att använda sin pott. jag loggade in på mitt tre (har tre abonnemang) och då ser jag att 250 kr varje månade ANVÄNDER JAG INTE. jag surfar massor med min telefon och ringer familj, pappa och vänner. Smsar mycket! Men efter som jag gör det gratis till alla fasta nät och alla med tre så blir det massa pengar som bara brinner inne. Nu ska jag ta för vana att SKÄNKA PENGAR via sms i slutet av månaden. Till cancerfonden och till andra projekt som t ex Erikshjälpen.

Nu sätter jag omgående in 100 kr på Lindas insamling. har du en telefon pott som inte används? Sms:a pengar du med!!

SMS:a BESEGRA 2219 till 72988 för att skänka 50 kr till insamlingen. Om du skriver in ditt namn efter insamlingens idnummer kommer det att synas på gåvan. Annars blir din gåva presenterad som anonym.
Exempel: BESEGRA 2219 Johan Ek

LÄNK till insamlingen HÄR


Ha en bra Lördag! 


Jag ska packa. Mannen är i Stockholm på kurs men kommer hem ikväll igen.

3 kommentarer:

  1. smart! jättebra ide`! / Tanja

    SvaraRadera
  2. VARNING...GÖR INTE DETTA!!! Det räknas som ett betalsamtal och kommer att läggas ovanpå potten! /Annika

    SvaraRadera