26 feb. 2012

Snart måndag...

Snart måndag och jobb igen. Känns roligt! Jag är så glad att jag har ett arbete som jag trivs så bra med :)

Helgen har gått fort. I dag var vi på Fjällstugan. Jag var ledare i söndagsskolan med de barnen som ca 8-10 år. Det var roligt! Vi pratade om ljus och att vara ljus i världen. Barn har så kloka tankar...

Sen åkte vi hem och städade huset. Det var väldigt välbehövligt! Min vän Kamilla kom hit med sin dotter Sarah och vi åt mat tillsammans. Sen gick vi till flera av lekplatserna här i området. Solen sken men det blåste ganska kallt.

I kväll har Adam och Sofie äntligen kommit hit från sin pappa där de varit sen i onsdags kväll. Saknar dem så när de är borta.

Nu har jag tittat på - Äkta människor *skratt* Att jag fastnat i en så knäpp serie som handlar om Hubbotar (en slags robotar som fungerar precis som människor)

Dags att sova öppnar i morgon! Tacksam för ännu en bra dag. Det är dagarna som går som är LIVET tänk på det och njut av varje enkel dag.

1 kommentar: