4 feb. 2012

Innehållsrik dag

I dag på morgonen var jag på ledarfrukost på Fjällstugan. Vi pratade om hur vi ska vara bra förebilder som möter varje barn och försöker fånga deras intresse. Intressant förmiddag!

Sedan var jag och tittade på Adam som tävlade i Pingis. Han vag så duktig! I finalen förlorade han mot emot en av sina bästa vänner Isac.

När vi kom hem lagade jag kasslerlåda och vi åt kladdmuffins med grädde och hallon till efterrätt.


Sen ville killarna se på vår nya 3D film Trassel. Så söt film som utgår från sagan Rapunzel.

Jag åkte och tränade på Altlantis spa med Christina. Det var ett Afro pass och det var riktigt roligt!! En del rörelser funkade inte med knäna... Men jag gjorde så gott jag kunde. Sen satt vi i ångbastun och i bubbel poolen. Härligt!

Hemma åt mannen och jag vitlöks bröd och räkor och barnen hamburgare. Sen såg vi melodifestivalen. Vi tyckte Loreen var bäst!!


Nu har Adam och jag precis sett på Sherlock. Vi var ju på den på bio och Adam är riktigt fascinerad av hans snabbtänkthet :)

Nu sova!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: