26 sep. 2011

Vicka på höfterna

Puh! Idag är jag pigg igen. Så skönt! Att känna dig hängig och seg är inte roligt. I dag efter jobbet åkte vi hem, hämtade även Sofie vid Junedal. Adams kompis Simon kom och Josef lekte med Hanna och Gustav.

Jag fixade mat och sen var Sofie så snäll och såg till sina småbröder i 1,5 timme så jag kunde går på det ROLIGA passet. Vatten Zumba med A-K Holm. Så kul! Mycket vicka på höfterna och skaka på rumpan ;) Jag är glad att det är i vattnet för på land hade nog inte rörelserna känts lika smidiga.

Jag var hemma redan 17:50 och kunde se Bolibompa och äta kvällsmat med pojkarna. När Josef hört den berättelse han valt (barmhärtige samariten) och lagt sig såg vi på idol. Vi tycker det är många bra med i år. Vad tycker ni?

Nu är jag trött. Jobb kl 7-15 i morn och sen direkt till simskolan

1 kommentar: