8 sep. 2011

Väntar...

I dag på morgonen slängde jag bort alla mina vita sommar blommor och planterade höstblommor. Just då sken solen men sen regnade det friskt... Och haglade.



Det känns inte alls fel att lämna detta väder och åka till Rhodos. Solsäkert i veckan dom kommer ;)



Åh vilken service Fritidsresor har! Vårt plan var 2 timmar försenat till Landvetter och kommer avgå 2 timmar sent. Jag fick ett sms om det lite mer än 5 timmar före ordinarie avgång! Service!


Det gjorde att vi han åka in till Göteborg och träffa stora dottern Sandra och se var hon bor nu. Vi gick också och åt lunch på True Thai på avenyn. Hann med shopping också :) Sofie fick smakråd av stora syster...



Nu väntar vi på Landvetter med en cappucino och en varm choklad. Sofie läser historieläxa (seriös tjej!!!) och jag läser skvaller blaska. Vi ser fram emot en vecka då vi får lugn och ro och får prata till punkt :)

- Postat i farten med min iPhone

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får en härlig resa. Bra service av resebolaget är inte helt fel :-).

    Rhodos är fint och god mat är det också där.

    Kul med fler som har många barn.

    Natthälsningar
    strömma

    SvaraRadera