15 sep. 2011

Shoppingtur




I går kväll, efter att ha ätit fantastiskt goda stora havsräkor, tog Sofie och jag en shopping tur.


Det gick ett litet blått tåg här utanför hotell Arlantica Aegan Park som gick in till huvudgatan här i Kolombia, Euaculyptus Aveny.



Där fanns det massor av affär och hur mycket äkta kopior som helst ;)


Sofie köpte fotlänk och en ring. Jag köpte en Buberry plånbok som min Iphone får plats i.



När vi kom tillbaka till hotellet tog vi varsin drink på terassen.


De fixar goda alkoholfria drinkar med :) på detta fantastiska hotell.

Nu har vi precis ätit vår sista frukost här och jag lyxade till och tog ett glas champagne.



I dag är det 36 grader i skuggan här. Undrar vad det är hemma när vi landar i natt !?

Åter till solstolen...,

- Postat i farten med min iPhone

1 kommentar:

  1. Kul med shopping. Är det fin väska i bakgrunden ? Pip?

    SvaraRadera