15 sep. 2011

Ser fram emot...




Trots att min och Sofies underbara vecka på Rhodos är slut och vi är hemma i kalla Sverige, är jag ändå glad. Hela familjen har precis ätit pizza och sen läste jag bok för lillsonen.

Det finns mycket att se fram emot här hemma med :)

I helgen ska mannen, jag och sönerna åka ner till Gullbranna och ta hem husvagnen. En sista övernattning där och sen är husvagnsäsongen slut för i år. Vad hände ?!?

1 oktober ska jag på scrappträff! Så kul! Det var jätteroligt förra året och nu har jag inte scrappat på länge. Ska du med?
Vätterscrappen

Sen den 2 oktober är det 5 års jubileum på Josefs förskola. Vi har privat förskola som vi valt för deras grundsyn på barn. Adam har också gått där och alla gamla barn och föräldrar är inbjudna. Det ser jag fram emot!

18-20 november ska jag och min svägerska Malin bo på hotell Strandbaden i Falkenberg och gå på Gekås i Ullared. En tradition vi har :) Vi köper julklappar och slår in dem tillsammans.

Sen ser jag fram emot att vara med i Julswappen!!! Så kul att få ge någon främmande kvinna 24 paket :) Häng på du med!!!

Jag ser fram emot att bjuda hem goda vänner med barn på middagar.... Nu när det faktiskt verkar som utbyggnaden, vårt nya matrum, kommer bli färdigt. Äntligen! Skriver inget om hantverkare här....

Mycket att se fram emot! Men en sol och bad vecka är fantastiskt! Jag ska genast börja spara så att vi kan åka alla fem nästa år. Inte shoppa utan spara. Låter väl bra?


- Postat i farten med min iPhone

1 kommentar:

  1. Så härligt att ha många roliga saker att se fram emot. :) Det mår man bra av!!!!

    Ser fram emot era Greklandsfoton. :)

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera