11 sep. 2011

Om LCHF

På 4-5 månader har jag gått ner 21,5 kg med LCHF. Jag väger mindre än jag gjort på minst 10 år....

MEN varför måste då så många opponera sig högljutt om denna metod?! Oftast är det de som inte lyckas själva kanske? Eller vad vet jag... Jag vet en sak: Alla människor är inte lika! & Detta funkar för mig! Kan man inte bara vara glad och hålla inne med sin skepsis?? (Jag tar blodprover och gör hälsotest var tredje månad på min vårdcentral så mina blodfetter behöver ni inte oroa er för)

Detta är så sant:
Så bra skrivet!!

Kunde inte sagt det bättre själv!!

*Denna semester vecka på Rhodos valde jag att göra en paus... Eller jag äter inte pasta, ris,potatis eller bröd för det saknar jag inte. Men jag dricker lite vin, ta en drink och äter massa goda efterrätter och pann kakor med chokladsås *mums*

Jag är på LCHF banan på fredag igen - ingen tvekan om det.

- Postat i farten med min iPhone

4 kommentarer:

  1. Passa du på och njut av allt det goda när du är på semestern, man måste ju leva också :)

    Tycker ju att du är enormt duktig som gått ner så mycket.

    Kram Christina

    SvaraRadera
  2. Du är superduktig! Över 20 kg är så bra ! Klart du ska njuta på semestern.

    SvaraRadera
  3. Nej det var INTE denna väskan som jag hittade i Göteborg!

    SvaraRadera
  4. Hej Maria

    Ha en bra resa och jag tycker du är duktig som gått ner så mycket i vikt.
    //c

    SvaraRadera