7 sep. 2011

Nya fransar eller massage?!?

Min kollega Lollo är inte bara en duktig förskollärare,,,, Utöver sina 50%  på förskolan har hon egen firma Hon masserar och kan de dig fina ögonfransar som sitter,,,
http://www.friskoteketlollo.se/index.html

Hon har tränat på mig. Supernöjd är jag! Inget smink behövs och de sitter som berget :)

De hon använder heter Luxurious Lashes. Det bästa inom fransförlängning!
De sätts en och en på dina egna fransar. När din egen frans livslängd är slut och den trillar så trillar den pålimmade fransen av. Man får en mascaraeffekt och fantastiskt fina fransar som ser mycket naturliga ut.. Ingen har frågat om mina är oäkta ;)
 
 

 
Lolla tränar just nu och har EXTRA billigt pris. Jag har hennes mobilnummer om du vill ha ;) Bara säg till!

1 kommentar:

  1. Det blev jättefint! Hoppas de tål poolbad ;), Kram

    SvaraRadera