14 sep. 2011

Lokalbussen

I förrgår tog Sofie och jag lokalbussen in till Faliraki för att titta lite i affärer. Jag var där för ca 20 år sedan och det var en märklig känsla att vara tillbaka.



Det var en väldigt fin strand där.


Och vi kände på vattnet. Det ropades väldigt många - Hello beauty, men det var inte till mig. Visst är det kul att ha en vacker dotter men jag är glad att vi inte bor i "partystaden"


Det finns lite affärer här i Kolombia med och ett spa. I går gjorde jag något jag inte gjort innan.



Hundratals garra rufa fiskar från Turkiet åt på mina fötter. Sofie tyckte det var jätteäckligt och ville inte men jag tycke det var ganska skönt :)



Dagen avslutades med 5 rätters i ala carte restaurangen.



Timarasun var fantastisk!

Nyss pratade jag med mannen i telefon via Viber. Ni som har iphone vet väl att man via den appen skickar meddelande och ringer gratis till andra med Iphone som har den appen. Smidigt och gratis!

Hans röst fick mig att längta hem. Jag saknar mina små pojkar så det gör ont. Ända så njuter jag av solen och badet de här 2 sista dagarna. Läser hur ruskigt höst vädret är hemma.... Tacksam att jag får vara här och kommer vara tacksam när jag kommer hem. Att jag har en familj och ett hem.

- Postat i farten med min iPhone

Location:Kolombia, Rhodos

3 kommentarer:

  1. Härligt med fiskspa... :-S Vi måste absolut träffas i nästa vecka... Jag tror måndag blir jättebra! Njut av de sista dagarna!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Så kul att få följa er resa! Kittlades det ?

    SvaraRadera
  3. Förstår att du längtar till dina söta killar :-)

    SvaraRadera