5 sep. 2011

Kreta bilder - äntligen!

Den 4-11 augusti var jag ocg pojkarna (Adam 9 år och Josef 4,5 år) på Sungwing resort i Makrigialos på Kreta. Vi bodde på hotelldelen Zeus med en fantastisk havsutsikt. Vi älskade denna plats. Så fin sandstrand och klart vatten. Underbar mat! Och lagom med aktiviteter. Vill man shoppa ska man åka någon annastans för det fanns 5 affärer, lagom för oss då, men med tonårsdottern åker jag inte dit. Jag vill gärna återvända någon gång  med mannen och barnen för att bara vila, ladda batterierna och äta god mat.

Har lovar bilder och äntligen kommer de:



















På flygplatsen på väg DIT!

På flygplatsen på väg HEM!




Mini disco











Så det var kanske en tjugondel av alla bilder jag tog och jag har INTE redigerat dem än...

Jag rekommenderar verkligen Sunwing Makrigialos på Kreta om du vill ha en lugn avkopplande semester med sköna bad. Härligt hav och fem pooler. Har du frågor så ställ dem!?!

3 kommentarer:

  1. Vad fint det verkar!! Ska ni åa du och Sofi?

    Kramen Anna

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att se. :) Den där "vågiga" poolen fanns inte då vi var där. Var ligger den?

    Kram
    M I N D I

    P.S
    Jag tror att alla ska kunna kommentera?
    D.S

    SvaraRadera
  3. Haha Vad sött han somnat i stolen med en "drink" framför :)

    SvaraRadera